StRast 2017

Človeški principi vodenja


25. maj 2017


Orehov gaj, Ljubljana

Partnerji in sponzorji

Delo

Medijska hiša Delo je že več kot 55 let vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. S tiskanimi edicijami in spletnimi platformami dosegamo več kot 1,2 milijona prebivalcev Slovenije. S svojo široko ponudbo nagovarjamo različne izbrane in nišne ciljne skupine ter smo vpleteni v življenje posameznika ves teden, od jutra do večera. Ima več kot 20 blagovnih znamk: Delo, Slovenske novice, Nedelo, Nedeljske novice, Ona, Onaplus, Deloindom, Polet, Vikend, Sobotna priloga, Svet kapitala, Odprta kuhinja, Suzy, Super 50, Pogledi, Mična, Delo Ekspres, Desetka, Gostilne.

Lepa v svoji koži že od leta 1970. Kozmetika Afrodita, vodilna slovenska kozmetična hiša, je strateško načrtovana blagovna znamka trajne in konstantne kakovosti. V lastnih laboratorijih razvija formule izdelkov, ki temeljijo na visokem deležu naravnih aktivnih sestavin ter ne vsebujejo parabenov, silikonov, parafina, alergenih parfumov in umetnih barvil. Vsi izdelki so podvrženi natančnim fizikalno-kemijskim, mikrobiološkim in dermatološkimim testom, nadzorom pediatra ter testom učinkovitost. Ker spoštujejo življenje in možnost svobodne izbire, izdelkov niti v končni niti v nobeni vmesni razvojni fazi ne testirajo na živalih, na tej osnovi pa že vrsto let izbiramo tudi dobavitelje surovin.


SelectBox

Darilni paketi SelectBox

Darilni program SelectBox ponuja v paketih več kot 1500 izjemnih doživetij v štirih različnih kategorijah: Turizem, Wellness, Gourmet in Šport. Možnosti so široke in ponujajo romantični vikend oddih z nastanitvijo v izbranih hotelih ali turističnih kmetijah, adrenalinske in športne aktivnosti v naravi, razvajanja v spa in wellnes centrih ter gurmanska raziskovanja v priznanih restavracijah, med katerimi je tudi sloviti JB – restvracija Janeza Bratovža iz Ljubljane, ki sodi med 100 najboljših na svetu.